حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان های شرق تهران مواد مخدر توزیع می کردند ، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 4کیلو و 630گرم هروئین کشف شد.

پایان اقدام شوم زوج جوان در پارک های شرق تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ "ضرغام آذین"  رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در بوستان های شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی در ادامه افزود: با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این رابطه  یک زوج جوان که  در بوستان های شهر تهران به ویژه  در پارک های  محدوده ی شرق تهران مواد مخدر توزیع می کردند، شناسایی شد.

آذین به سابقه دار بودن متهمان اشاره کرد و  ادامه داد:  مخفیگاه متهمان در جنوب تهران تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و پس از هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان  4کیلو و 630گرم هروئین و مبلغ 190میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.