میزان نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲ قاچاقچی، گفت: از خودرو متهمان ۲۹۰ کیلو تریاک کشف شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲ قاچاقچی، گفت: از خودرو متهمان ۲۹۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر، با همکاری همدستش مقادیری تریاک از استان­‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با ۲ دستگاه پژو به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهمان با گذشتن از استان یزد قصد دارند، مواد افیونی را به تهران منتقل کنند، افزود: در پایش‌های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی یزد - تهران اعزام شدند.

وی افزود: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، هر ۲ خودرو متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و دستور توقف خودروها را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده‌های هر ۲ خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: ماموران اعزامی در ابتدا سه تیر هوایی شلیک، ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه می‌دادند که در نهایت با شلیک ۱۲ تیر به لاستیک‌های خودروها، هر دو خودرو متوقف و راننده آن‌ها نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.