ربودن دختر 6 ساله به بهانه نذری در خیابان خراسان

ربودن دختر ۶ ساله به بهانه نذری در خیابان خراسان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط یک زن در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد و گفت: متهم به بهانه غذای نذری این کودک را فریب داده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ امیر هوشنگ امیری؛ سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کودک‌ربایی در خیابان خراسان بلافاصله تیم‌عملیاتی کلانتری 116 مولوی به محل اعزام شدند.

 در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد، دختربچه 6 ساله به‌همراه مادر بزرگش برای  اقامه‌نماز به مسجد مراجعه کرده است و  زمانی که مادربزرگ وی در حال نماز خواندن بوده دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و  بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده توسط یک زن ربوده شده است.

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران کلانتری با پیگیری و اقدامات‌فنی در کمتر از 20 دقیقه متوجه شدند، متهم در محدوده شهرری حضور دارد و با تماس با خانواده دختربچه درخواست پول کرده است.

وی افزود: زن جوان با اطلاع از اینکه پلیس درصدد دستگیری وی است دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها کرده که در ادامه این کودک 6 ساله در کمال سلامت  به آغوش‌گرم خانواده برگرداننده شد.

سرهنگ امیری  ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن سارق  در ابتدا به بهانه های غذای نذری کودک 6 ساله را فریب داده  و سپس با نافرجام ماندن نقشه‌اش، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده است را سرقت و کودک را در محل رها کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  تلاش‌ها در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای  بررسی تخصصی به اداره 11  پلیس آگاهی تهران ارسال شده است.