حوادث رکنا: رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری شرور مسلح، توسط ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران خبر داد .

پایان کار شرور مسلح گیشا / غافلگیرانه با تجهیزات نظامی زمین گیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ "سعید راستی"  رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای مرحله چهارم طرح اقتدار ،گزارشی در خصوص حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط یکی از اوباش شمال غرب تهران در محله گیشا دریافت شد که بلافاصله به جهت حساسیت موضوع،مراتب در دستور تیم ویژه ای از ماموران این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود :با انجام اقدامات اطلاعاتی روز گذشته مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در این عملیات یک قبضه سلاح شکاری گازی و مقادیری تجهیزات نظامی ممنوعه و مهمات جنگی غیرمجاز نیز از این شرور کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت : متهم از مجرمان سابقه دار می باشد که در سوابق خود جرایمی همچون تیراندازی و اخلال در نظم عمومی ، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ممنوعه و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.

سرهنگ راستی ضمن بیان این مطلب که این فرد شرور نهایتا پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد ،تصریح کرد : با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.

رئیس مرکز عملیات  پلیس اطلاعات تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست تا گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی110 با پلیس در میان بگذارند .