فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه گفت: نقشه‌های آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن همواره با هوشیاری و انسجام نیروهای مسلح خنثی شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش تسنیم ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی استان با حضور در قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در شهر زاهدان با سردار محمد کرمی فرمانده این قرارگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تبریک عید بندگی، از تلاش سبزپوشان ناجا در برقراری نظم و امنیت موجود در استان تقدیر کرد و اظهار داشت: تلاش آمریکا و ایادی آنها در منطقه نشان از کینه و عداوت آنها است که قصد خلل در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس شهدا دارند؛ البته نقشه کثیف آنها با یاری خداوند متعال و هوشیاری و انسجام خوب نیروهای مسلح خنثی شده است.

سردار کرمی با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه جهادی و انقلابی در انجام ماموریت‌ها، بیان داشت: همه ما در یک مجموعه تحت زعامت فرمانده کل قوا به ملت ایران و آحاد جامعه خدمت می‌کنیم و این انسجام سبب شده با اتکا به خداوند متعال در ماموریت تامین و برقراری امنیت سربلند بیرون بیاییم.

سردار محمد قنبری نیز در این دیدار با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر ضمن تشریح برخی اقدامات امنیتی در تامین نظم و امنیت موجود در استان، اظهار داشت: در اجرای ماموریت‌های مختلف انتظامی سعی ما بر این است که کمترین تلفات انسانی را داشته باشیم و در حادثه درگیری شهرستان سرباز نیز شخصاً در محل حضور یافتم.

وی با اشاره به رشادت و از جان گذشتگی شهید "آرمان ارباب" در حادثه درگیری روزهای اخیر در شهرستان سرباز، تصریح کرد: این شهید عزیز فردی شجاع و در انجام تمامی ماموریت‌های محوله فردی قاطع و پیگیر در کشف جرائم بود. این همکار عزیز قبلاً مدتی در ستاد انتظامی استان مشغول انجام وظیفه بود که با توجه به شوق و اشتیاق به ماموریت‌های میدانی به عنوان نیروی صفی در شهرستان سرباز مشغول به خدمت شد  و به عنوان ماموری پیگیر و شجاع اقدامات خوب و شایسته‌ای را در تامین امنیت و آرامش جامعه انجام داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به همدلی و انسجام کارکنان انتظامی استان در انجام ماموریت‌های سازمانی، اظهار داشت: همه ما امنیت موجود را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا می‌دانیم و برای ادای دین خود به شهدا و خانواده محترم آنها رسیدگی به مشکلات آنها اولویت مهم کاری ما است.