رکنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان راننده کامیون در جاده شاهین شهر-کاشان توسط مأموران پلیس راه استان خبر داد.

این راننده کامیون جانش را مدیون پلیس راه اصفهان است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: یکی از مأموران پاسگاه پلیس راه شاهین شهر-کاشان حین انجام مأموریت مشاهده می کند یک دستگاه کامیون به صورت غیرعادی کنار جاده متوقف شده که جهت بررسی وارد عمل می شود. 

 

وی افزود: با مراجعه به کامیون موصوف و با بررسی های صورت گرفته مشخص می شود راننده کامیون دچار حمله قلبی شده و به صورت بیهوش روی صندلی افتاده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأمور پلیس راه سریعاً راننده را از خودرو پیاده کرده و فوراً با اورژانس 115 تماس می گیرد و تا حضور عوامل اورژانس با انجام عملیات احیاء و اقدامات امدادگری راننده را از مرگ حتمی نجات می دهد و پس از آن راننده جهت اقدامات درمانی بیشتر توسط اورژانس به یکی از مراکز درمانی منتقل می شود.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: چه در تصادفات و چه زمانی که شخصی در حالت بحرانی قرار دارد اولین فردی که در محل حادثه حاضر می شود می تواند باعث نجات جان مصدومان شود، بنابراین از تمام رانندگان و شهروندان خواستاریم که موارد امدادرسانی و احیای مصدومان را به خوبی بیاموزند تا در حادثه ها مفید واقع شوند.