رکنا : همزمان با کشف جسد مردی جوان پشت فرمان خودرو اش در شرق تهران یکی از دوستان وی به اتهام قتل بازداشت شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، ساعت 9 صبح سه‌شنبه 19 مهر، جسد مرد جوانی که از ناحیه سر با شلیک گلوله کشته شده بود پشت فرمان خودروی پژو 207 کشف شد، بلافاصله موضوع به بازپرس محمد رضا صاحب جمعی اعلام شد و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. مقتول مردی افغانستانی بود که با شلیک یک گلوله از بیرون خودرو به قتل رسیده بود. پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را اصابت گلوله به سر عنوان کرد. همچنین زمان مرگ را حدود ساعت 7 عصر یک روز قبل از کشف جسد بیان کرد.

در بازرسی از جیب‌های مقتول هویت او شناسایی شد و کارآگاهان جنایی به سراغ خانواده او رفتند. در تحقیقات یکی از اعضای خانواده مقتول گفت: مقتول پیمانکار ساختمان بود و از آنجایی که خودش به خاطر اینکه تبعه خارجی بود مجوز خرید و فروش نداشت به همین دلیل یکی از دوستانش به نام بهزاد، کارهای خرید و فروش او را انجام می‌داد و ملک و دارایی‌های مقتول به نام بهزاد بود. روز قبل از کشف جسد، مقتول مقدار زیادی پول برداشت و قرار بود به همراه بهزاد برای خرید خودروی لوکس و گرانقیمتی بروند اما دیگر خبری از او نشد. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گرفتیم خاموش بود تا اینکه پلیس به ما اطلاع داد که به قتل رسیده است.

با اطلاعاتی که خانواده مرد افغانستانی در اختیار تیم تحقیق قرار دادند، بهزاد بازداشت شد اما مرد جوان منکر قتل بود: با مقتول قرار داشتم تا برای خرید برویم، اما به محل قرار نیامد. هر چه هم با او تماس گرفتم بی‌فایده بود و از قتل او اطلاعی نداشتم.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، بهزاد در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.