رکنا: زن جوان که متهم به ربودن 4 کودک است، در آخرین دفاعیاتش انگیزه خود را از این کار سرقت عنوان کرد.

4 کودک در تهران ربوده شدند ! / پشت پرده این کودک ربایی ها چیست ؟!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، شهریور امسال گزارش ربوده شدن دختری 6 ساله از سوی یک زن ناشناس به پلیس اعلام شد. تحقیقات اولیه نشان می‌‌داد که زن میانسالی به همراه نوه‌اش به مسجد رفته بود اما در این میان زن جوانی به بهانه گرفتن نذری، دختر 6 ساله  را با خود برده و پس از سرقت کیف و تلفن همراه مادربزرگ ناپدید شده بودند. زن ناشناس پس از ربودن دخترک در تماس با  خانواده او درخواست 50 میلیون تومان کرد اما چند ساعت بعد زمانی که خود را در محاصره پلیس می‌‌بیند، دخترک را رها می‌‌کند.

 

به دستور بازپرس عظیم سهرابی، تحقیقات برای دستگیری زن ناشناس ادامه یافت و چند روز بعد مأموران موفق به دستگیری زن کودک‌ربا شدند. در ادامه تحقیقات کارآگاهان با 3 پرونده کودک‌ربایی دیگر مواجه شدند که طراح تمامی آنها همین زن جوان به نام  مهری بود.

با تکمیل تحقیقات روز گذشته مهری برای آخرین دفاع به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او گفت: در مساجد و هیأت‌ها افرادی را که به همراه دختربچه‌ها بودند شناسایی می‌‌کردم و به بهانه نذری، کودکان را با خودم می‌‌بردم. قصدم سرقت طلاهای کودکان بود البته به غیر از آخرین کودک هیچ کدام‌شان طلا به همراه نداشتند. بعد از حدود دو یا سه ساعت هم آنها را در اتوبوس یا پارک رها می‌‌کردم.

زن جوان به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد.