حوادث رکنا: زن جوان وقتی متوجه تغییر مسیر ناگهانی راننده شد با داد و فریاد از او خواست توقف کند اما وقتی راننده اعتنایی نکرد خود را به بیرون پرت کرد. با دستگیری راننده مشخص شد، او ناشنواست.

راننده پراید شیطان نبود کرولال بود / مسافر زن از وحشت بیرون پرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ 15شهریور امسال زن جوانی با حضور در اداره 11 پلیس آگاهی تهران از مرد راننده‌ای به اتهام اقدام برای آدم ربایی شکایت کرد‌.

 

 

شاکی در جریان تحقیقات گفت: دیروز بعد از ظهر بعد از پایان کارم از اداره‌مان در سیدخندان بیرون آمدم و منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در حوالی میدان ونک بروم. هر چه منتظر ‌شدم خبری از تاکسی نبود. سرانجام خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و با سوارشدن به خودرو راننده حرکت کرد‌. او حرف نمی‌زد و همین باعث شک من شده بود‌. بعداز طی مسافتی او تغییر مسیر داد که ترسیدم بلایی سرم بیاورد. وحشت کرده بودم هر چه داد و فریاد کردم او پاسخم را نداد و حاضر نشد خودروی پرایدش را متوقف کند. سرانجام موقعی که راننده در خیابانی در حال پیچیدن بود در را باز کردم و بیرون پریدم که به شدت مصدوم شدم.   

با این شکایت ماموران تحقیقات برای یافتن مرد آدم ربا را آغاز کردند تا این‌که در جریان تحقیقات چند روز پیش ماموران از طریق بازبینی دوربین‌های شهری توانستند رد خودروی آدم ربای فراری و پلاک آن را  بیابند  که مربوط به خودروی افراد معلول بود. او تحت تعقیب بود تا این‌که دو شب قبل راننده ۴۳ساله و ناشنوا شناسایی شد.

دیروز متهم پرونده از سوی ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران  مورد بازجویی با زبان اشاره قرار گرفت. او اظهار داشت: روز حادثه شاکی کنار خیابان ایستاده بود که او را به عنوان مسافر سوار کردم. مسیر شلوغ بود و برای این‌که در ترافیک گیر نکنم، تغییر مسیر دادم تا از محلی خلوت زن مسافر را به مقصد برسانم. اما او تصور کرده بود که من قصد ربودن وی را دارم. ناگهان دیدم در خودرو باز شد و او بیرون افتاد. کمی که جلوتر رفتم به گشت پلیس  اطلاع دادم که زنی از خودرویم بیرون پرید و نمی‌دانم چه برسرش آمده است. چون آنها بلد نبودند با زبان اشاره با من حرف بزنند متوجه گفته‌هایم نشدند و از من خواستند از محل بروم. با توجه به گفته‌های مرد ناشنوا و مشخص شدن این‌که او سوء‌نیتی در ماجرا نداشته است قرار شد او با شاکی مواجهه و اگر او رضایت داد‌، آزاد شود‌.