حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از به هلاکت رسیدن سارق مسلح در درگیری با پلیس و کشف 7 فقره سرقت در ایرانشهر خبر داد.

تیراندازی مرگبار پلیس ایرانشهر به مرد همه فن حریف / درگیری مسلحانه پایان گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ حسن کیخا گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه خودرو ،موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر رسیدگی موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر سارقان سابقه دار را تحت شناسائی و تحت نظر خود قرار داد و تحقیقات در خصوص دستگیری سارقان آغاز شد.

سرهنگ کیخا افزود: با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی سوژه مورد نظر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار داده شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: سارقان مسلح که متوجه حضور مأموران شده بود، شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی می کند که پس از ساعتی درگیری با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت می رسد و 3 نفر دیگر از سارقان با توجه به موقعیت بد جغرافیایی از صحنه متواری می شوند.

سرهنگ حسن کیخا عنوان کرد: در بازرسی از خودرو سارقان یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات جنگی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و یکدستگاه خودرو کشف شد.

این مقام انتظامیبا بیان اینکه تحقیقات پلیس جهت دستگیری هم دستان دیگر این سارقان ادامه دارد خاطر نشان کرد: در بررسی های اولیه 5 فقره سرقت مسلحانه خودرو ، 2 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، کشف شد و تحقیقات جهت کشف دیگر سرقت های همچنان ادامه دارد.