رکنا: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با وعده‌های فردی ساکن آلمان، در وحیدیه شهریار باعث تهییج دانش آموزان می‌شد و کلیپ آن را تهیه و به همدستش ارسال می‌کرده است.

ژنس کیست؟ / او باعث گمراه کردن دانش آموزان دختر وحیدیه شهریار بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای؛ به دستگیری یکی از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر اشاره کرده است که با وعده‌های فردی ساکن آلمان، در وحیدیه شهریار باعث تهییج دانش آموزان می‌شد و کلیپ آن را تهیه و به همدستش ارسال می‌کرده است.

 

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری یکی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در شهریار خبر داد.

طبق این اطلاعیه این فرد با شخصی در آلمان در ارتباط بوده و با وعده های او اقدام به تهییج دانش آموزان می کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار کلیپ شعاردهی تعدادی از دانش‌آموزان دختر در شهرک وحیدیه شهرستان شهریار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند، اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ماموران پلیس اطلاعات غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی تحریک دانش‌آموزان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار دستگیر کردند. متهم در مواجه با ادله و شواهد موجود، به جرم خود اعتراف و در اظهارات اولیه خود هدف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه، طمع مالی با فریب وعده‌های توخالی توسط معاندین و تحت تاثیر جو رسانه‌های خارجی اعلام کرد.

بنابر این گزارش، متهم در اعترافات خود اعلام داشت که چندی قبل با شخصی با نام مستعار ژنس که ساکن آلمان بوده آشنا و با وعده‌های او قرار شده در منطقه خود اقدام به راه اندازی اغتشاش کند و سپس کلیپی از اعتراضات تهیه و برای پخش در فضای مجازی و شبکه های معاند برای همدست خود ارسال کند.

گفتنی است متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.