رکنا: رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی با شلیک چند گلوله از سوی مهاجمان مسلح موتورسوار به قتل رسید.

شلیک مرگبار به محمدحسین شرکاء در مشهد + چگونگی قتل رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، این حادثه ساعت 2 بعد از ظهر روز گذشته هنگامی رخ داد که رئیس 61 ساله کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی از محل دفتر کانون واقع در خیابان ثمانه یک خارج شد و به سمت اتومبیل سانتافه اش رفت. او در حالی پشت فرمان خودرو نشست که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت، وی را زیر نظر داشتند.

«محمدحسین شرکاء» هنوز از ساختمان کانون کارشناسان فاصله نگرفته بود که احساس کرد خودرو بسیار کم باد شده است. او بلافاصله اتومبیل را در حاشیه خیابان متوقف کرد و به محض این که از خودرو بیرون آمد تا لاستیک ها را بررسی کند ناگهان موتورسواران در مقابل خودرو قرار گرفتند و سرنشین موتورسیکلت که کلاه کاسکت به چهره داشت با شلیک چند گلوله از اسلحه کلت کمری او را خون آلود نقش بر زمین کرد. در این هنگام راکب گاز موتورسیکلت را فشرد و به سمت بولوار فردوسی گریختند چرا که انتهای خیابان ثمانه یک بن بست بود.

لحظاتی بعد شهروندان با مشاهده این صحنه دلخراش، با نیروهای امدادی و پلیس تماس گرفتند اما محمدحسین شرکاء (رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی) بر اثر خونریزی و عوارض اصابت گلوله به ناحیه سر در دم جان باخته بود.

گزارش خراسان حاکی است: هنوز دقایقی از این حادثه تلخ نگذشته بود که با صدور دستوری ویژه از سوی سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) گروه تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی عاملان این جنایت مسلحانه آغاز کردند. در بررسی های میدانی چندین پوکه سلاح کلت جنگی در محل وقوع جنایت کشف شد و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیسی با راهنمایی و دستورات محرمانه قاضی «محمود عارفی راد» وارد مرحله جدیدی شد.