حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل اصلی سرقت های تحت عنوان مامور در شهرستان قرچک خبر داد.

عامل بدنامی پلیس قرچک دستگیر شد / او همه را تلکه می کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ شهرام امیریان ظهر شنبه ۱۹ آذر ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد تحت عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی قرچک و با توجه به اهمیت موضوع جلسات متعدد برگزار و در مورد برخورد و دستگیری مجرمین حوزه استحفاظی تبادل نظر شد و با توجه به اینکه سارقان خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می کردند و این امر موجب خدشه به وجهه‌ی مقدس عوامل انتظامی می شد مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل یک تیم عملیاتی ۴ نفره و انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت های انجام شده ، یکی از سارقان به هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی با توجه به مدارک و اسناد جمع آوری شده و روبرو شدن متهم با مدارک موجود ، وی لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به همراه 2 نفر دیگر با خودروهای مختلف مانند تیبا ، پراید و دنای سفید رنگ پس از شناسایی سوژه ها خود را مامور مواد مخدر معرفی کرده و اقدام به سرقت به عنف از قربانی های خود می کردند.

امیریان با بیان اینکه سارقان در همه ی سرقت ها از لباس ، کلاه ، بی سیم و دستبند نیروی انتظامی استفاده می کردند ، اظهار کرد: متهم روانه زندان شد.