رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: قاتل پیر زن سالخورده و سارق اموال دستگیر شد.

قتل و سرقت از منزل خواهر زن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی امروز یکشنبه ششم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیرماه سال جاری، با وقوع قتل یک زن سالخورده در محدوده غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، یک مرد جوان با قصد سرقت به عنوان پیک موتوری وارد خانه موردنظر شده و زن سالخورده و پرستارش را هدف ضرب و جرح قرار داده که این درگیری باعث قتل پیرزن شده است و اقدام به سرقت اموال منزل به ارزش یک میلیارد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بررسی‌های تخصصی و با تحقیقات گسترده هویت مرد جوان را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به مواد مخدر اعتیاد دارد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در محدوده شهرستان کرج شناسایی کردند و مشخص شد، اموال مسروقه را برای تأمین هزینه اعتیاد خود به مالخری فروخته است، کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی جهت تحقیقات تکمیلی منتقل کردند.

گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به قتل پیرزن سالخورده اعتراف و از طریق خواهر مقتوله که همسر سابق وی بوده به منزل مقتول رفت و آمد داشته است و اموال را شناسایی و تصمیم به سرقت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خواهر متوفی خبری از جنایتی که همسر سابقش مرتکب شده نداشته است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.