سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل خبر داد.

سرقت از خانه ها توسط سرنشینان پژو ۲۰۷
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 20 آذر 1401 , 13:15

 سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در محله چیتگر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری چیتگر بر عهده گرفته و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی متوجه شدند سارقان با خودروی پژو ۲۰۷ و پلاک‌های مسروقه به محل‌های سرقت مراجعه می‌کنند، افزود: ماموران کلانتری گشت زنی‌های هدفمند را آغاز تا نهایتا شب گذشته گشت تیم عملیات کلانتری در یکی از خیابان‌های محله چیتگر خودروی پژو ۲۰۷ با ۳ سرنشین را مشاهده کرده و بصورت نامحسوس خوردو را زیر نظر می‌گیرند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: خودروی متهمان کنار خودرویی دیگر توقف کرده و اقدام به سرقت پلاک‌های خودرو‌های پارک شده کردند که بلافاصله ماموران برای دستگیری سارقان اقدام و هر سه متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از داخل خودروی آن‌ها یک جفت پلاک سرقتی دیگر و سه قبضه سلاح سرد و ابزار آلات سرقت از منزل کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۲ الی ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل اعتراف کرده و اظهار داشتند که قصد سرقت پلاک خودرو و نصب آن روی خودروی خود و سرقت از منازل را داشتیم که دستگیر شدیم.

لطیفی گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.