حوادث رکنا: فرمانده انتظامی "مرودشت" از دستگیری قاتل و همدستش که خانمی 57 ساله را پس از سرقت احشام وی به قتل رسانده بودند در این شهرستان خبر داد.

قتل زن چوپان در مرودشت / ماجرا چه بود؟ + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ "فرشید زینلی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت خانمی 57 ساله در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی و فرار مالک خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فوت خانم مشکوک می‌باشد که برای روشن شدن اصل واقعیت بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی "مرودشت" ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم و دوربین‌های مداربسته، موفق شدند در این خصوص 2 نفر (راننده و سرنشین خودرو) را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "زینلی" خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده با بررسی های فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی اقرار کردند که خانمی به عنوان دامدار مشغول چرای گوسفندانش بود که ما اقدام به سرقت احشام وی کردیم و وقتی که مورد شناسایی قرار گرفتیم به جهت جلوگیری از افشای سرقت آن را با خودرو پراید به عمد زیر گرفته و باعث مرگ (قتل) وی شدیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل سارق و همدست 32 ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.