حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان ربایش 2 دختر شیرازی در قزوین خبر داد.

پسر 18 ساله شیطان را هم درس می داد / 2 خواهر را جلوی چشم پدر و مادرشان در شیراز ربود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛سرهنگ امیرحسام عزیزی گفت: در پی وصول نیابت قضایی مبنی بر ربایش 2 خواهر 13 و 18 ساله شیرازی به پلیس آگاهی استان قزوین بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری موضوع صادر شد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به طور ویژه وارد عمل شده و با بررسی‌های پلیسی مشخص شد این 2 خواهر طعمه آدم ربایی جوانی 18 ساله شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین در بررسی‌های پرونده دریافتند عامل اصلی آدم ربایی پس از ارتباط با خواهر بزرگتر در شبکه‌های اجتماعی به شیراز رفته و با اغفال این دختر وارد خانه آنان شده و سپس با بیهوش کردن پدر و مادر دختر و سرقت مقادیری طلا، گوشی و لپ تاپ به ارزش بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، 2 دختر خانواده را به گروگان گرفته و متواری می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند آدم ربا پس از سرقت، اموال مسروقه را در اصفهان به فروش رسانده و با همکاری 2 نفر دیگر اقدام به اجاره یک باب منزل مسکونی در شهرستان البرز استان قزوین کرده و گروگان‌ها را به آن مکان منتقل کرده‌اند، تصریح کرد: با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آدم ربایان در شهر الوند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به این مطلب که کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین 3متهم اصلی پرونده را در یک اقدام پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و 2 دختر به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.