حوادث رکنا: رئیس پلیس آبادان از دستگیری عامل تیراندازی به در منزل یکی از شهروندان آبادانی به همراه کشف سلاح جنگی کمری خبر داد.

مرد مسلح خانه مرد آبادانی را به رگبار بست / انگیزه چه بود؟:
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، سرهنگ ‌‌" کیومرث کشوری" رئیس پلیس آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار کرد: شب گذشته جوانی با صورت پوشیده در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان با استفاده از سلاح جنگی غیرمجاز به درب منزل فردی تیراندازی کرد که سبب ایجاد رعب و وحشت برای اهالی شد.

شورای رقابت خلف وعده شرکت مخابرات را محکوم و به مراجع قضایی اعلام کرد/ افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت قانونی نیست

شورای رقابت خلف وعده شرکت مخابرات را محکوم و به مراجع قضایی اعلام کرد/ افزایش هزینه اشتراک تلفن ثابت قانونی نیست

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی پس از اقدام فوری از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران کلانتری11ولیعصر با اشراف اطلاعاتی کمتر از 3ساعت عامل تیراندازی را شناسایی و بازداشت کردند در بازرسی از متهم یکقبضه سلاح جنگی کمری به کار رفته در صحنه جرم همراه با مهمات فشنگ کشف و ضبط گردید.

ایشان با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی ،علت تیراندازی خود را اختلاف شخصی با شاکی عنوان نمود،تصریح کرد: انتظار می رود   اختلافات  شخصی که بعضا بسیار جزئی بوده با دخالت بزرگان و معتمدین محلی  سریعا حل و فصل گردد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در خاتمه ضمن معرفی متهم به دادسرا یادآور شد: پلیس قاطعانه با دارندگان سلاح های غیر مجاز ، عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد می کند و هرگز اجازه جولان به این گونه اشخاص نمی دهد.