حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی اقدام به زورگیری و کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

این مرد با درجه سرگردی در شمال تهران پول پارو می کرد+ جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری قائم از طریق تماس‌های شهروندان متوجه شدند که فردی با پوشیدن لباس یکی از ارگان‌های نظامی کشور اقدام به فروش تجهیزات نظامی در محدوده لشگرک کرده است. در همین راستا نیز به نشانی اعلامی اعزام شده و متهم را در حالی که در حال تهدید کردن یکی از شهروندان  بود شناسایی و دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و در هیچ یک از ارگان های نیروهای مسلح مشغول به فعالیت نیست. این فرد بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرگردی و حمل تجهیزات نظامی در سطح شهر تردد کرده بود. همچنین در بررسی سوابق متهم نیز مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر شده و به زندان هم رفته است.

وی با بیان اینکه این فرد در پوشش فروش تجهیزات نظامی و نیز با تهدید شهروندان اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان کرده بود، گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شود.