حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از دستگیری اعضای باند مسلح خبر داد.

انهدام گروه تروریستی در زاهدان / تروریست ها پلیس را هدف قرار داده بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی استان گفت: در یک عملیات از پیش طراحی شده همزمان تعداد 9 نفر از اعضای این باند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری گفت : یک گروه مسلح شبانه سه واحد گشتی در سه مرحله متفاوت را مورد حمله قرار داد که تعدادی از همکاران ما در اثر این تیراندازی ناجوانمردانه مجروح شدند که 2 نفر از آنها در بیمارستان در حال درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدام این گروه مسلح باعث احساس ناامنی مردم شده بود، افزود: با بررسی هایی که انجام شد بلافاصله فیلم تیر اندازی هدف قرار گرفتن واحدهای گشتی لحظاتی بعد که از شبکه های معاند منتشر شد، ارتباط این گروه با شبکه های معاند نیز برای ما محرز شد.

سردار قنبری گفت:  با اشراف اطلاعاتی در مدت 3 شبانه روز فعالیت اطلاعاتی مستمر، پلیس موفق به شناسایی اعضای باند شد.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات این گروه معاند را با شبکه های ضدانقلاب و خارج از مرز به دست آوردیم، عنوان کرد: در یک عملیات از پیش طراحی شده، دقیق و مقتدرانه همزمان تعداد 9 نفر از اعضای این باند در سطح استان در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از این باند تعداد 6 دستگاه خودرو و 3 قبضه انواع سلاح کشف شد، گفت: این گروه تروریستی به اقدامات خود در زمینه سرقت های مسلحانه متعدد، راهبندان برای مردم، اقدام علیه امنیت ملی، آموزش ها و ارتباطاتی که با شبکه های ضد انقلاب تجزیه طلب داشتند، صراحتا اقرار کردند.