مرد جوان که در خانه‌ای در جست و جوگنج بود، دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

کشف گنج در جنوب تهران باعث مرگ مرد جوان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته جمعه شانزدهم دی ماه، پرسنل انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در بیمارستان مورد نظر گذاشتند و با جسد مرد حدودا 30 ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی فوت کرده بود همچنین در ادامه مشخص شد، متوفی توسط پدر و دوستش به این مرکز درمانی منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید

دستگیری کشتی‌گیر حرفه‌ای به اتهام قتل در سال 97

بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، در نخستین گام دوست متوفی را هدف تحقیق قرار دادند؛ وی گفت: در خانه‌ام مشغول کندن چاه برای فاضلاب سرویس بهداشتی بودیم اما ناگهان آب از زیر زمین به بالا آمد و متوفی دچار حادثه شد.

تیم جنایی هنگامی که متوجه ضد و نقیض گویی‌های دوست متوفی شده بودند راهی خانه موردنظر در محله 45 متری زرند شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، متوفی و دوستش در حال گنج پیدا کردن در یکی از اتاق‌های خانه بودند که به دلیل شکستگی لوله یا حفر قنات دچار حادثه مرگبار شدند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی دوست متوفی را برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده بازداشت کردند.

به گزارش تسنیم، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌های بیشتر در رابطه با این پرونده توسط تیم تحقیق ادامه دارد.