رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری فردی که با چک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

مرد شیاد در ساری 13 میلیارد به جیب زد / شگرد او خاص بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، عبداله حسن‌زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی با استفاده از چک‌های جعلی اقدام به خریدو فروش برنج کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ماموران بخش رودپی شهرستان ساری موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: متهم تحت تعقیب در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و خودروی سواری پژو پارس توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه در بازرسی از متهم ۱۰ فقره چک سفید امضاء و ۲ فقره چک نوشته شده کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده اعلام داشت؛ با همین روش اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

حسن‌زاده با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده پیرامون این پرونده مشخص شد که این فرد تا کنون ۱۳ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، گفت: با توجه به وجود پرونده‌های متعدد این فرد در محاکم قضائی، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت .