حوادث رکنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس جست و جو های صورت گرفته نشان می‌دهد خودروی سقوط کرده به سد حسن ابدال در زنجان، بدون سرنشین بوده است.

عکس شیرجه پراید در سد حسن ابدال / سرنوشت سرنشینان زنجانی چه شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ آقاجانلو با بیان اینکه در روزهای گذشته سقوط خودروی پراید همراه با سرنشین به داخل سد حسن ابدال توسط پلیس ۱۱۰ به ندای امداد جمعیت هلال احمر زنجان اعلام شد که بر اساس جست جوهای صورت گرفته خودروی غرق شده در سد بدون سرنشین بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله چهار تیم امداد و نجات و سیلاب هلال احمر زنجان به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی تاکید کرد: با وجود برودت هوا و دمای زیر صفر درجه در سد حسن ابدال تیم سیلاب همراه با تجهیزات مورد نیاز وارد این سد شدند.

آقاجانلو ادامه داد: پس از ساعت‌ها جست و جو و تلاش خودروی پراید از آب بیرون کشیده شد و خوشبختانه این خودروی سقوط کرده بدون سرنشین بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در این عملیات پس از ۶ ساعت جست و جو و تلاش تیم‌های هلال احمر به پایان رسید، گفت: عملیات با همکاری نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و صدا و سیما بوده است.

وی یادآوری کرد: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.