رکنا : رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انتشار عکس چهره باز قاتل فراری با دستور مقام قضائی خبر داد و گفت: چنانچه شهروندان در رابطه از فرد متواری اطلاعاتی دارند به کار آگاه ان اداره دهم گزارش دهند.

این قاتل را می شناسید؟ / شلیک مرگبار به پسر دایی در درگیری هولناک 2 خانواده در جنوب تهران + عکس چهره باز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: فرودین ماه سال جاری، رسیدگی به قتل مرد جوان در جنوب تهران در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره 10  پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران نشان داد، مقتول ۱۹ ساله به دلیل اختلافات شخصی با پسر عمه‌های خود در فضای‌مجازی کری خوانی داشته و به همین‌خاطر قرار دعوا با یکدیگر گذاشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان نیز نشان می‌داد، روز حادثه خانواده قاتل به همراه چند فرد دیگر راهی محل خانه‌ای در جنوب تهران شدند و در آنجا درگیری میان خانواده هر ۲ گروه رخ داده که در این نزاع مقتول هدف شلیک یک گلوله از ناحیه پا قرار گفته و به دلیل خونریزی به قتل رسیده است.

سرهنگ کارآگاه  ولیپور گودرزی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان نشان‌دهنده این است که متهم به مکانی نامعلوم متواری و مخفی شده است، گفت: عکس چهره‌باز باز قاتل با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 27 (امورجنایی، ویژه قتل)  برای شناسایی از سوی شهروندان منتشر می‌شود.

این مقام  انتظامی با بیان اینکه تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان اطلاعاتی درباره قاتل فراری دارند، موضوع را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شماره تماس "51055510 " اطلاع دهند.