حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری پلیس شهرستان خاش عاملان قتل نوجوان ۱۷ساله خاشی پس از ۱۴ روز زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیر شدند.

شلیک مرگبار به پسر 17 ساله در خاش / انگیزه قاتل مسلح چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا؛ سردار محمد قنبری اظهار داشت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر قتل نوجوان 17ساله در شهرستان خاش بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند که با حضور مأموران پلیس آگاهی و بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با شلیک گلوله به‌شدت مجروح شده است و عاملان تیراندازی متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انتقال مصدوم به مراکز درمانی، افزود: با توجه به شدت جراحات وارده مصدوم در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد که بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس جنایی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی مأموران انتظامی شهرستان خاش 2 متهم اصلی این قتل شناسایی شدند و مأموران آنها را پس از گذشت 14 روز زندگی مخفیانه در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

قنبری گفت: با توجه به اعتراف متهمان به این جنایت انگیزه خود را از این قتل اختلافات قبلی با مقتول عنوان کردند و در ادامه  عاملان این جنایت به مراجع قضائی معرفی شدند.