رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری ۲ قاچاقچی عمده مواد مخدر در کرمانشاه که پس از مرخصی از زندان، بازنگشته بودند خبر داد.

بازگشت زندانیان فراری به زندان کرمانشاه / آنان در مرخصی فرار کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از درخواست مقامات قضائی از ماموران پلیس در خصوص دستگیری ۲ تن از محکومان جرائم مواد مخدر که پس از مرخصی از زندان دیگر بازنگشته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری قاچاقچیان متواری مواد مخدر آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه آن‌ها در محله آریاشهر و خیابان بنت‌الهدی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر و هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند.

جاویدان خاطرنشان کرد: متهم اول به جرم حمل و نگهداری حدود ۳۷۸ کیلوگرم تریاک و ۸ کیلوگرم مرفین و متهم دیگر نیز به جرم مشارکت در حمل ۷۴ کیلوگرم تریاک، به زندان محکوم شده بودند که پس از اعطای مرخصی به آن‌ها، از معرفی دوباره خود امتناع و متواری شده بودند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را از اهم وظایف پلیس برشمرد و با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس بیش از چیزی است که مجرمان تصور می‌کنند، تاکید کرد: این افراد دیر یا زود در چنگال پلیس گرفتار و به سزای عملشان خواهند رسید.