حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یکی از عاملان اصلی دخیل در شهادت شهید محمد امین الله دادی در رودبار جنوب خبر داد.

بازداشت عامل شهادت مامور پلیس رودبار / محمد امین الله دادی چطور به شهادت رسید + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی درگیری 15 تیرماه ۱۳۹۸ ماموران یگان تکاوری زهکلوت شهرستان رودبار جنوب با یک گروه از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر یکی از همرزمان عزیزمان محمد امین الله دادی به شهادت رسید و اشرار کوردل از محل فرار کردند.

او افزود: در این رابطه با پیگیری‌های بی وقفه ماموران انتظامی یکی از عاملان دخیل در شهادت شهید الله دادی درسال ۹۹ دستگیر و روانه زندان شد و متعاقبا با پیجویی‌های پلیسی تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان اصلی دخیل در این درگیری ادامه داشت و نهایتا هم به نتیجه رسید.

سردار ناظری تصریح کرد: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب در پی انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند نیمه‌های آبان ماه سال جاری طی یک عملیات غافلگیرانه یکی دیگر از عاملان اصلی شهادت این شهید عزیز را شناسایی و دستگیر کنند که این متهم به حضور در صحنه درگیری منجر به شهادت همرزممان اقرار کرده و بازجویی‌های تکمیلی در حال انجام است.