رکنا : فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بسته شدن پرونده قتل بعد از ۵ سال با پیگیری مستمر پلیس و دستگیری قاتل با توجه به اظهارات شاهد صحنه حادثه در شهرستان رودان خبر داد.

افشای جنایت هولناک در هرمزگان / سکوت شاهد قتل مرد چوپان پس از 5 سال شکست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیری مداوم کارآگاهان پلیس و دسترسی پیدانمودن به مستندات جدیدی از پرونده مفقودی شخصی در شهرستان رودان، وقوع قتل پس از گذشت 5 سال محرز شد و با شناسایی و دستگیری قاتل پرونده مختومه گردید.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به سرنخ های موجود ظن مأموران به وقوع قتل بوده اما کشف جسد تا کنون میسر نشده بود، افزود: با تلاش کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان رودان و همکاری شاهد عینی مشخص گردید مقتول 5 سال قبل به عنوان چوپان گله گوسفند فردی در روستاهای اطراف شهرستان بوده که بر اثر برخی اختلافات توسط صاحب کار خود به قتل میرسد و فردی که شاهد این ماجرا بوده بعد از 5 سال لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنایت قاتل برداشت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی موضوع، قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل گردید که در بازجویی لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که با چوپان خود به علت مفقود کردن یک رأس گوسفند مشاجره و درگیری داشتیم و با وارد کردن ضربه به وسیله چوب دستی وی را به قتل رساندم و در بیابان مدفون کردم.

سردار جعفری اظهار داشت: مأموران با راهنمایی قاتل و شاهد به محل وقوع قتل اعزام شدند و جسد مقتول را کشف کردند که پرونده قتل تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.