حوادث رکنا: رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.

درگیری خونین در خیابان آفریقا / کافه غرق خون شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا،سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در یک کافه واقع در خیابان "آفریقا " تهران  که موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران بلافاصله مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه به محض وقوع درگیری و نزاع ،  متهمان متواری شده بودند ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز و با تلاش های شبانه روزی ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ 3 نفر از عاملان اصلی نزاع در یک عملیات  غافلگیرانه و پلیسی در جنوب تهران در کمتر از  24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی افزود: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 4 قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران  با اشاره به اینکه 2 نفر از متهمان پرونده با توجه به حجم جراحات ناشی از این درگیری خونین در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند ، از پیگیری برای دستگیری یکی دیگر از عاملان اصلی این نزاع خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع ماموران و بازداشت این شرور در کمتر ازیک روز ، تشکر و قدردانی شهروندان را در پی داشت، تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و امنیت وآسایش خانواده ها را تضمین خواهد کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس اطلاعات پایتخت با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تا کنون انجام شده است.

سرهنگ سعید راستی در پایان ضمن درخواست از خانواده های محترم مبنی بر نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود از همشهریان عزیز خواست، در صورت مشاهده چنین تحرکات و هرگونه اقدامات اوباشگرانه، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.