فرماندار ویژه ملایر گفت: متاسفانه بر اثر ریزش سقف پارکینگ، ۱۲ دستگاه خودرو زیر آوار ماند.

۱۲ خودرو در ملایر زیر آوار ماندند +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، فرماندار ویژه ملایر چهارشنبه در ستاد فوری بحران شهرستان ملایر که در پی ریزش سقف پارکینگ تعاونی مسکن نیروی انتظامی ملایر و در محل حادثه تشکیل شد، گفت: در پی بارش‌های سنگین برف طی چند روز اخیر به ویژه شب گذشته، سقف مجموعه پارکینگ مجتمع تعاونی مسکن نیروی انتظامی ملایر حوالی صبح چهارشنبه ریزش کرد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: متأسفانه بر اثر ریزش سقف پارکینگ، ۱۲ دستگاه خودرو زیر آوار ماند. وی گفت: در مراحل اولیه به سرعت ستاد بحران فوری شهرستان در محل تشکیل و خودروها از زیر آوار خارج شد.

وی تصریح کرد: علت اصلی این حادثه ساخت ناایمن پارکینگ بود که با ارزان‌ترین مصالح و ناایمن‌ترین روش پارکینگی را احداث کردند که موجب بروز این حادثه شد.

اسماعیلی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و به دلیل زیر آوار ماندن این خودروها، ده‌ها میلیون تومان ساکنان این مجتمع خسارت مالی وارد شد.

وی تاکید کرد: از شهروندان ملایری تقاضا داریم تمامی موارد ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده چنین موارد مشابهی را اعلام کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار دیگری در شهر نباشیم.

فرماندار شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در مرحله اولیه خودروها از زیر آوار خارج شد و اقدامات ایمنی بعدی از جمله تخریب پارکینگ‌های معیوب و هشدار و اطلاع‌رسانی به سایر پارکینگ‌های مشابه را در دستور کار قرار دادیم.