حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری فرد شروری که با قمه کشی، عربده کشی و تخریب باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهر شده بود، خبر داد.

پایان وحشت آفرینی شرور خطرناک در قرچک / کلکسیونی از سلاح ها را داشت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ "یداله طهماسیان" در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه افرادی در یکی از محلات شهرستان قرچک اقدام به تخریب اموال ، قدرت نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی می کنند بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری 12 زیباشهر به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو با 4 نفر سرنشین با قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به فحاشی، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی کرده و با ایجاد درگیری باعث رعب و وحشت شهروندان شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت بر موضوع توسط ماموران کلانتری زیباشهر و پس از هماهنگی با مقام قضایی، سرکرده اصلی این گروه در منزلش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم 2 قبضه شبه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه تبر و 6 قبضه قمه، 5 نیمچه و 2 عدد چاقو، 2 عدد پنجه بوکس و و تعداد 18 عدد فشنگ جنگی کلاش و 6 عدد گلوله ساچمه ای کشف و ضبط شد.

سرهنگ "طهماسیان" در پایان گفت: مجموعه تلاشگران در نیروی انتظامی و مسئولان مقتدر و دلسوز دستگاه قضائی در کنار یکدیگر برای مقابله با هر نوع قانون شکنی آمادگی لازم را دارند.