رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی سایت دیوار در گلستان خبر داد و گفت: تاکنون دو نفر از مالباختگان برای طرح شکایت به پلیس دعوت شدند.

این مرد را می شناسید / شگردش را ببینید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی تجری امروز یکشنبه ۷ اسفند اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به عنوان خرید و فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ گرگان با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با بیان اینکه متهم با شیوه و شگرد ثبت نام شهروندان و فروش حواله خودرو بیش از یک میلیارد کلاهبرداری  داشته است، تصریح کرد: متهم توسط پلیس دستگیر و در تحقیقات پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

تجری خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو و کلاهبرداری میلیاردی، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر از مالباختگان شناسایی و جهت طرح شکایت به پلیس دعوت شدند، گفت: چنانچه افرادی با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان از شهروندان خواست آموزش‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام، خرید و فروش خودرو را در نمایندگی‌های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.