حوادث رکنا: یک سرنخ جدید از عوامل ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان مدارس دخترانه نقش داشتند، به دست آمده است.

حمله سمی به مدارس دخترانه تهران با پراید مشکی / تکذیب بازداشت 3 مرد + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجم ویدیو: 1.84M

 مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش ر کنا، یک سرنخ جدید از عوامل ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان مدارس دخترانه نقش داشتند، به دست آمده‌است.

طبق مشاهدات میدانی در روز دوشنبه و سه‌شنبه در شهرک هواپیمایی، مدرسه آزادگان، چند نفر با پراید مشکی (شماره پلاک به مراجع مربوطه گزارش شده‌است) اقدام به پرتاپ کپسول دودزا نموده اند.

امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند نیز در حدود ۹:۳۰ صبح، افراد دیگری در دبیرستان دخترانه ۱۳ آبان در تهرانسر اقدام به پرتاب کپسول دودزا نموده و موجب مسمومیت چند دانش آموز شده اند. در پی این موضوع، والدین دانش‌آموزان نیز در مدرسه حاضر شده و پیگیر ماجرا هستند.

گفتنی است به دنبال این اقدام مشکوک، ۲۰ نفر مسموم شده و با آمبولانس به بیمارستان شهدای یافت آباد و فیاض بخش منتقل شده اند.

یک منبع آگاه به فارس گفت که در موضوع مسمومیت مدارس دیروز ۳ نفر بازداشت شدند. اخبار تایید‌نشده احتمال خرابکاری توسط شبکه نفاق را می‌دهد.

بازداشت 3 مرد تکذیب شد

سردار رادان گفت: در ارتباط با مسمومیت دانش آموزان کسی دستگیر نشده است فرمانده انتظامی کشور: تلاش های زیادی انجام شده است تا کانون و منشا موضوع مسمومیت دانش آموزان شناسایی شود و همکاران ما در وزارت اطلاعات و دستگاه های دیگر در حال پیگیری و تلاش هستند که امیدوارم به نتیجه لازم برسیم. کار به صورت ویژه و دقیق در حال انجام است تا بتوانیم این نگرانی را از مردم رفع کنیم. در این رابطه تاکنون کسی دستگیر نشده و تلاش می کنیم که در مورد عمد یا غیرعمد بودن موضوع تا قبل از یافتن منشاء، قضاوتی نکنیم.