حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان "نیر" گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه 6 ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

پیدا کردن دختربچه 6 ساله در نهر آب + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا: سرهنگ "علی عبادی" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نیر" هنگام گشت زنی در تفرجگاه گردشگری "بولاغلار" مشاهده می کنند، یک دختر بچه خردسال در داخل نهر آب افتاده و به دلیل خیس شدن لباس و سردی هوا به شدت می لرزد.

وی افزود: ماموران انتظامی با مشاهده صحنه بلافاصله وارد عمل شده و دختر بچه را از نهر آب نجات داده و با روشن کردن سیستم گرمایشی بخاری خودرو، دختر بچه را به داخل خودرو هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیر" تصریح کرد: مأموران انتظامی تلاش گسترده خود را جهت پدا کردن خانواده کودک آغاز که با پیگری های هدفمند و جست وجو 2 ساعته پلیس در نهایت دختر بچه 6 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سرهنگ عبادی با اشاره به همت مسئولانه، دلسوز و اقدام خداپسندانه پلس در بازگردان دختر بچه به آغوش گرم خانواده، گفت: خانواده کودک خردسال از عملکرد خداپسندانه پلس قدردان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر در پایان به والدن توصه کرد: هنگام که با کودکان خردسال خود در محط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر م برند، هرگز از آن ها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در ان گونه مواقع حتما از پلس کمک بخواهد.