معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف سه تن گوشت غیرمجاز در شمال پایتخت خبر داد.

کشف ۳ تن گوشت گراز و خوک در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش گوشت های غیر بهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی در خیابان ظفر تهران ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

سرگرد زیدی تصریح کرد: پس از بررسی صحت و سقم خبر دریافتی ، تیمی از ماموران عملیات نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، ۳تن و۳۵۲ کیلو گرم گوشت غیرمجاز و قاچاق (گراز و خوک) بصورت غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال می باشد، بیان کرد: واحدصنفی متخلف که در سابق نیز مرتکب تخلف شده بود، با دستور قضائی پلمب شد و اقلام کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت بررسی بیشتر تحویل داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت ضمن تشکر و قدردانی بابت همکاری شهروندان با پلیس به جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از تخلفات سودجویان، از شهروندان خواست مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.