حوادث رکنا: درگیری گروهی در منطقه سلمان شهر مازندران سناریوی مرگباری را رقم زد.

مرگ 2 مازندرانی در درگیری مسلحانه با پلیس / عاقبت تلخ سنگ پرانی و شلیک 60 روستایی به پلیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی ایجاد 3   آتش سوزی عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه عام "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

 

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از 60 نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله ور و اقدام به تخریب 4 دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی، افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت 5 نفر از این افراد شد.

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن 2  مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد .

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد .