دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف و انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در جنوب استان کرمان خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در جنوب کرمان/ سرکرده اصلی بازداشت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، افشین صالحی‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی با دستورات قضایی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت ۳ نفر قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری N15 و ۲۹ عدد خشاب از این باند کشف شد. این مقام قضایی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه‌ریزی یک باند قاچاق سلاح جهت انتقال یک محموله قابل توجه سلاح جنگی از استان‌های مرزی به جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت مطلع شدند.

 دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای صورت پذیرفت و مخفیگاه این افراد در جیرفت شناسایی و مورد رصد نامحسوس قرار گرفت.

صالحی‌نژاد بیان کرد:در بازرسی از مخفیگاه این باند سه متهم از جمله سرباند اصلی قاچاق سلاح دستگیر، تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، 29 عدد خشاب و ۷۲ عدد قوطی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد. این مقام قضایی با بیان اینکه از این باند دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: این باند قصد توزیع مقادیر زیادی سلاح کمری در شهرستان و جنوب استان داشت که با هوشیاری مأموران گمنام امام زمان(عج) این باند متلاشی و اعضای آن شناسایی و دستگیر شدند.

 وی در پایان تأکید کرد: دستگاه قضایی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت نا امن می‌کند.