حوادث رکنا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق طلاجات دختر بچه 8 ساله در این شهرستان و کشف اموال مسروقه، خبر داد.

سارق سنگدل به دختربچه 8 ساله هم رحم نکرد / برق طلاها او را سوسه کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر گفت: 18 فروردین ماه امسال سرقت طلاجات دختر بچه ای در جلو ساختمانی توسط مرد جوان با یک دستگاه خودرو پراید در محله "امین آباد" شهرستان ری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و پس از تشکیل پرونده اولیه،  توسط عوامل پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری شد.

 

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و همکاری اهالی محل تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و هویت متهم و  سپس  مخفیگاه سارق را در محدوده جنوب شهرستان ری در یکی از باغات شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با به دست آوردن این اطلاعات هماهنگی های لازم با دستگاه قضا انجام و تیم های عملیات پلیس آگاهی شهرستان ری به محل اعزام و متهم را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی طلاجات مسروقه که در داخل کانال کولر مخفی شده بود کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، متهم  با مشاهده ادله و مستندات پلیس چاره ای جز به اعتراف نداشت  لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر تحت نظر این پلیس قرار دارد.