مثلث آنلاین:فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش برای کمک به سیل زدگان استان لرستان فردا وارد عمل می‌شود.

ارتش برای کمک به سیل زدگان لرستان وارد عمل می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر کیومرث حیدری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حکمی از طرف امیر فرمانده کل ارتش بنده به‌عنوان فرمانده عملیات امداد و نجات در استان لرستان و غرب کشور منصوب‌شده‌ام و به‌سرعت خود را به خرم‌آباد رساندم.

وی افزود: با استاندار لرستان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم و فردا با یک تحرک بسیار قوی از تحرک هوایی و زمینی از انواع قایق‌هایی که پیش‌بینی کرده‌ایم وارد عمل می‌شویم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: در این راه سه تحرک متمایز و تخصصی نیروهای تیپ 65 و تیپ‌های ویژه را به کار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: فرمانده هوانیروز فردا به لرستان می‌آید و فردا تجهیزاتی ازجمله قایق‌ها، پل گذارها، خودروهای سنگین و نفربرهای دوزیست آبی‌خاکی امشب همه را حرکت داده‌ایم و فردا حداقل 20 بالگرد در پل‌دختر فرود می‌آید.

امیر حیدری تصریح کرد: با هلال‌احمر هماهنگ شده یک کمپ زده شود تا افرادی که نجات می‌دهیم به کمپ هدایت کنیم؛ بیمارستان‌های ما در منطقه آماده هستند و از لحاظ آذوقه و مواد غذایی مشکلی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امدادرسانی از طریق ارتش صورت گرفته است ،یک لشکر و ستاد بحران با مدیریت استاندار لرستان کارها را پیگیری کردند و ما نیز به کمکشان آمدیم؛ مردم آرامش خاطر داشته باشند و بدانند فرزندان ارتش فردا محکم در خدمت آن‌ها هستند و تا غروب عملیات امداد و نجات را نهایی می‌کنیم.