مثلث آنلاین: جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 100 کیلو و 900 گرم تریاک خبر داد.

کشف یکصد کیلو تریاک از خودرو 206
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی از سوی شهروندان درباره اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و سپس به تهران ارسال کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران، مشخص شد قرار است این فرد به همراه همدستش محموله مواد افیونی را با یک دستگاه خودرو 206 پس از گذشتن از شیراز به تهران منتقل کنند.

جانشین پلیس مبارزه با پایتخت تهران با اشاره به اینکه نتیجه تحقیق و بررسی ماموران برای تصمیم‌گیری در این خصوص در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: دستور دستگیری و جلب متهمان صادر و قرار شد تا با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهر تهران، خودرو متهمان شناسایی شود.

حسنوند در ادامه با اشاره به شناسنایی خودرو متهمان در اتوبان تهران-قم اظهارکرد: خودرو این افراد در اتوبان شناسایی و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. این خودرو در ادامه توسط ماموران متوقف و هر دو قاچاقچی دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی های انجام شده از این خودرو مقدار 100 کیلو و 900گرم تریاک کشف شد و متهمان پس از طی مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.