رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه معاون فنی عمرانی شهرداری تهران تمام تمهیدات لازم را به خرج دهد که همزمان تردد روی پل گیشا و در زیرگذر انجام شود، به این مسئله که آیا جمع‌آوری این پل کارشناسی است، واکنش نشان داد.

پاسخ محسن هاشمی به کارشناسی بودن جمع‌آوری پل گیشا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ محسن هاشمی امروز در پایان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره زمان انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: ستاد شورایاری‌ها تاریخ 31 خرداد ماه را به عنوان زمان برگزاری انتخابات پیشنهاد داده اما باید دید تا آن زمان آیین‌نامه و اصلاحیه اساسنامه شورایاری‌ها انجام می‌شود یا خیر.

محسن هاشمی در ارتباط با جمع‌آوری پل گیشا تصریح کرد: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران تمهیدات لازم را به خرج دهد که همزمان تردد روی پل گیشا و در زیرگذر انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به سؤال دیگری که آیا جمع‌آوری این پل کارشناسی است، گفت: این موضوع بستگی به جسارت افرادی دارد که در این خصوص مدیریت دارند.

وی درباره مطرح شدن لایحه مدیریت یکپارچه شهری در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این لایحه پیش از لوایح دیگر مدیریت شهری در مجلس مطرح می‌شد بسیاری از مشکلات ما حل می‌شد.

هاشمی همچنین در ارتباط با هرج و مرج کرایه‌های تاکسی نیز گفت: این موضوع را از آقای علیخانی پیگیری کنید.