دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران متقاضی دریافت سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاری از آغاز مکاتبه با رسانه‌ها برای دریافت نام سهمیه‌بگیران خبر داد.

مکاتبه با رسانه‌ها برای اعلام نام خبرنگاران سهمیه‌بگیر طرح ترافیک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خوانساری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین اخبار از طرح ترافیک خبرنگاران با بیان این که امسال اولویت تخصیص طرح به خبرنگاران رسانه‌های خصوصی است گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده 31 اردیبشهت ماه پایان اعتبار طرح ترافیک سال 97 اعلام شده است اما خبرنگاران نگران نباشند چرا که تا آن زمان (۳ روز دیگر)، تکلیف طرح‌های ترافیک خبرنگاری مشخص می‌شود.

وی با بیان این که اگر احتمالا نتوانستیم مدارک ارسال خبرنگاران را بررسی کنیم این مهلت تمدید می‌شود گفت: البته به نظر می‌رسد که بررسی آثار و مدارک تا آن زمان تمام شود اما تمدید مهلت طرح ترافیک 97 تنها به عنوان یک گزینه مطرح خواهد بود.

خوانساری با بیان این که از امروز مکاتبات رسمی و تلفنی با رسانه‌ها برای اعلام نام خبرنگاران سهمیه بگیرشان آغاز شده است ادامه داد: البته این مکاتبه تنها با رسانه‌هایی است که مازاد سهمیه خود، خبرنگاران حائز دریافت سهمیه دارند و بر همین اساس برای معرفی سهمیه بگیران با آنها مکاتبه کردیم.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران متقاضی دریافت سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاری افزود: رسانه‌هایی که تعداد خبرنگاران حائز دریافت سهمیه‌شان کمتر و یا به اندازه سهمیه باشد، مکاتبه‌ای با آنها نخواهد شد.