نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان نقاط قوت و ضعف موجود بر سر راه توسعه شهرستان زرند گفت: کم آبی یکی از بزرگترین بحران های استان است و دشت زرند با برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیرزمینی یکی از بدترین نقاط استان از این حیث است و فرماندار جدید باید در این حوزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

برداشت 47 درصدی مازاد از سفره‌های آب زیرزمینی شهرستان زرند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، حسین امیری‌خامکانی در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری شهرستان زرند با اشاره به اشراف کامل فرماندار سابق زرند نسبت به مسائل شهرستان و همکاری و تعامل وی با مسئولان مختلف برای توسعه زرند اظهار کرد: سرمایه گذاری نیازمند فضایی آرام است و حجم عظیم صنایع موجود در شهرستان زرند در سایه تعامل و مدیریت «حبیب الله خنجری» و همکارانشان بوجود آمده است.

وی با بیان نقاط قوت و ضعف موجود بر سر راه توسعه شهرستان زرند افزود: کم آبی یکی از بزرگترین بحران های استان است و دشت زرند با برداشت 47 درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی یکی بدترین نقاط استان از این حیث است و فرماندار جدید باید در این حوزه برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

براساس این گزارش، فرماندار سابق زرند نیز در این مراسم خدمت به مردم و خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از مهمترین توفیقات دوران خدمت خود در سمت فرمانداری دانست و گفت: ایجاد امنیت و آرامش موجود در کشور و شهرستان، ثمره خون شهدا در دوران دفاع مقدس و تلاش مسئولین برای پرهیز از حاشیه سازی است.

حبیب الله خنجری گره گشایی از مشکلات و مسائل مردم را لازمه پایداری حکومت اسلامی دانست و بیان کرد: ایجاد بیش از 9 هزار شغل پایدار در زرند و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ناشی از تلاش مسئولین برای عمل به وصیت مولا علی (ع) برای مردمداری بوده است.