انتخاب نوشت: انتخابات در هر جامعه ای یکی از مهم ترین روشها برای سنجش افکار عمومی و انتخاب سیاستمداران جدید است. یکی از مهمترین انتخابات در سراسر جهان، انتخاب ریاست جمهوری است. تقلب انتخاباتی نیز سابقه ای طولانی در بسیاری از نقاط جهان دارد.

با بزرگ ترین تقلب انتخاباتی تاریخ جهان آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انتخابات در هر جامعه ای یکی از مهم ترین روشها برای سنجش افکار عمومی و انتخاب سیاستمداران جدید است. یکی از مهمترین انتخابات در سراسر جهان، انتخاب ریاست جمهوری است. تقلب انتخاباتی نیز سابقه ای طولانی در بسیاری از نقاط جهان دارد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، انتخابات عمومی لیبریا در سال 1927 یکی از قدیمی ترین انتخاباتی است که به سبب تقلب خیره کننده در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.

تقلب انتخاباتی از سالها پیش رواج داشته است. اما در چنین مواردی اغلب متقلبان سعی می کنند به شکلی تلف انجام دهند که هیچکس متوجه ماجرا نشود. این در حالی است که در جریال انتخابات عمومی لیبریا در سال 1927 یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد. در جریان این انتخابات چارلز کینگ یک آبروریزی بزرگ به راه انداخت.

چارلز کینگ که کاندیدای ریاست جمهوری بود برنده 2،43،000 رأی شد. آن هم در شرایطی که تنها 15،000 رأی دهنده رای خود را ثبت کرده بودند. با وجود این تقلب خیره کننده وی به مقام خود رسید. چارلز کینگ، رییس جمهور سابق لیبریا، نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد، آن هم در شرایطی که بخشی از انتخابات جعلی بود. جعلی ترین انتخاباتی که بشر به خود دیده بود.

در طول انتخابات عمومی لیبریا در سال 1927، کینگ برابر توماس فاکنر، برنده شد. وی 243000 رای را دریافت کرد در حالی که فاکنر تنها 9000 رای داشت بود.این به نظر یک پیروزی بزرگ می رسید، اما تعداد کل رای دهندگان ثبت شده در آن زمان تنها 15،000 نفر بود. این بدان معنی است که فاکنر یک برنده واضح بود زیرا او 9000 رای را دریافت کرد، بنابراین 6000 باقی مانده به کینگ رای داده بودند.

2323