کرج - شهردار کرج با اشاره به واگذاری 25 هکتار از فضای سبز کاخ مروارید به شهرداری کرج، گفت: امیدواریم باغ‌گل‌های دیگری در محوطه کاخ ایجاد کنیم.

 اراضی «کاخ مراورید» مهرشهر به باغ گل‌ها تبذیل می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که از دوم شهریور ماه در باغ گلهای کرج آغاز به کار کرده بود، اظهار کرد: امسال شاهد استقبال بسیار خوب شهروندان کرجی از این نمایشگاه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه گل و گیاه کرج هر سال در این فضای شاخص برپا می‌شود، گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب که برای شهر کرج رقم خورده واگذاری 25 هکتار از عرصه کاخ مروارید به شهرداری است.

شهردار کرج با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در فضای سبز کاخ مروارید اقدامات مؤثری انجام داده و می‌دهد، به بازدیدی که پس از تحویل 25 هکتار اراضی کاخ مروارید انجام شده اشاره کرد و گفت: امیدواریم باغ گل‌های دیگری در محوطه کاخ مروارید ایجاد کنیم.

کمالی زاده اضافه کرد: به دنبال ایجاد سه طرح بزرگ در اراضی باغستان، گلستان « بیجی » و «اکو پارک» حصار هستیم، برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و توجه ویژه شورای شهر در اختصاص اعتبارات هستیم تا بتوانیم سه مجموعه گردشگری - فرهنگی ایجاد کنیم.

وی از زحمات فعالان برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج به ویژه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز قدردانی کرد و گفت: امید است با برگزاری رویدادهای فرهنگی این‌چنینی بتوانیم حضور مناسب مردم در سطح شهر را با ایجاد امکانات و لحظات خوش فراهم کنیم.