پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرض کنید تصمیم دارید به یک کشور خارجی جذاب سفر کنید. از برج های دوقلوی پتروناس مالزی دیدن کنید، از پشت پنجره هتل جمیرای دبی دریا را تماشا کنید یا از فراز برج ایفل پاریس را نظاره گر باشید. شاید هم دوست دارید در سواحل زیبای آسیای جنوب شرقی به تماشای غروب آفتاب وقت بگذرانید. حالا وقت خرید بلیط خارجی است. آیا به دفاتر مسافرتی مختلف مراجعه می کنید واز این آژانس با آن آژانس راه افتاده و به دنبال رزرو بلیط هواپیما می گردید؟ یا نه از روش های نوین خرید آنلاین بلیط خارجی استفاده می کنید؟ 

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی

برای خیلی از مسافران خرید بلیط هواپیما کار مشکل و پیچیده ای به نظر می رسد. باید بگوییم که امروزه خرید بلیط خارجی بسیار ساده، سریع و راحت است. ما در عصر ارتباطات و فرامدرن زندگی می کنیم . عصری که با پیشرفت های سریع فناوری روند زندگی انسانها به طور کلی تحت تاثیر قرار گرفته و دگرگون شده است. شاید تا همین سالها پیش فکر نمی کرد که بتواند در خانه بنشیند و تمام خریدهای خود را فقط با چند کلیک در گوشی هوشمند خود انجام دهد. 

222

توصیه ما اینست که با مراجعه به سایت گردشگری که اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار می دهد، اقدام به خرید اینترنتی بلیط خارجی نمایید. با این کار چند امتیاز ویژه نصیب شما می شود. 

 

برای این کار فقط کافیست به سایت تیک بان رجوع کنید.سپس در قسمت سربرگ گزینه بلیط هواپیما خارجی را انتخاب کنید. بعد از پر کردن مبدا، مقصد و تاریخ به فهرست کاملی از انواع بلیط ها دست پیدا می کنید. با مقایسه قیمت آنها میتوانید ارزانترین بلیط را رزرو کنید.

با استفاده از سیستم فیلتر تیک بان می توانید قیمت ها را محدود کنید. همچنین براساس نوع ایرلاین، می توانید شرکت هواپیمایی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. در این روش به آسانی با پرداخت کارت شتاب در عرض زمان کوتاه مبلغ بلیط را می پردازید. بلیط به صورت قطعی برای شما رزرو می شود.

البته در صورت نیاز نیز می توانید بلیط چارتر خارجی تهیه نمایید که مناسب برای سفرهایی می باشد که باید تعداد زیادی صندلی رزرو نمایید و بر عهده آژانس های هواپیمایی می باشد. 

333

مزایای خرید اینترنتی بلیط

  • با خرید آنلاین می توانید از اتلاف وقت و هزینه و انرژی خود جلوگیری کنید . 
  • از خستگی و کلافگی خود می کاهید.
  • امکان خرید آسان، سریع و راحت برای شما وجود دارد. 
  • امکان آشنایی با انواع بلیط خارجی وجود دارد.
  •  با مقایسه قیمت ها می توانید ارزانترین بلیط را رزرو کنید. 
  • از تخفیفات ویژه و آفرها مطلع می شوید. 

امکان استرداد آنلاین برای شما وجود دارد.

 

استرداد آنلاین بلیط خارجی

 

اگر به هر دلیلی از ادامه سفر پشیمان شوید برای مثال با تهیه بلیط استانبول قصد سفر به این شهر زیبا را داشته اید می توانید بلیط خود را کنسل و لغو نمایید. سپس مبلغ پرداخت شده را مسترد کنید. اگر برای شما این مشکل پیش آمد، به سایت مراجعه کنید و با درخواست کنسلی بلیط به صورت آنلاین مبلغ خود را بازپس بگیرید. پول به حساب کارتی که با آن خرید کرده اید عودت داده می شود. 

 

تیک بان با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی و با دارا بودن گواهینامه های معتبر از شرکت های هوایی و انجمن تورگردانان ایران یکی از معتبرترین و جامعترین وب سایت های گردشگری می باشد. شما با خرید آنلاین از بلیط هواپیما تیک بان سفری لذتبخش را تجربه خواهید کرد.