معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل نیز حدود یک ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر ۵۶ ساله با شلیک گلوله‌ای به سمت پسر ۲۷ ساله خود، موجب مرگ او شده است.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن پدر قاتل آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

آمویی، ضمن اشاره اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده در خصوص قتل فرزندش به‌دنبال اختلاغات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیاز پلیس آگاهی قرار داده شده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

آمویی تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.