فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 350 کیلو گرم تریاک در علمیات مشترک ماموران مبارزه با موادمخدر سمنان با پلیس کرمان، خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ عبدالله حسنی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، اطلاعات و سرنخ‌هایی از فعالیت چند نفر در قالب یک باند قاچاق موادمخدر از شرق به نقاط مرکزی و شمالی کشور به دست آوردند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند اعضای این باند قصد انتقال یک محموله موادمخدر از کرمان به استان‌های سمنان و گلستان دارند که برای اقدام به هنگام و قاطع با سوداگران مرگ، هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و پلیس کرمان به عمل آمد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی پلیس سمنان، ماموران موفق شدند خودروی حامل مواد را در شهر کرمان شناسایی کنند.

به گفته سرهنگ حسنی، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران از صحنه فرار کردند که در عملیات تعقیب و گریز، شلیک پلیس به ثمر نشست و سمند حامل موادمخدر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 350 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبرداد و افزود: در این عملیات هر سه عضو باند دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری نیز دراین رابطه توقیف شد.