در دو حادثه جداگانه سقوط دو خودرو سواری به آبنمای مسیر رودخانه و مسیل در شرق هرمزگان پنج نفر جان باختند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان گفت: این دو حادثه عصر دیروز در پی بارندگی‌ها و جاری شدن مسیل در محور جاسک-بشاگرد و میناب- بشاگرد رخ داد.

علیرضا صفا ایسینی افزود: متاسفانه سرنشینان این دو خودرو به رغم اخطارهای متعدد مبنی بر خودداری از نزدیک شدن به مسیل‌ها و حاشیه رودخانه ها، هنگام عبور از آب نما دچار حادثه شده و شدت جریان آب موجب واژگونی خودرو این افراد شد.

وی افزود: در یکی از این حادثه‌ها هر دو سرنشین مرد یک خودرو سواری جان باختند و در حادثه دیگر نیز پدر و مادر یک خانواده به همراه فرزند خردسالشان جان باختند و یک سرنشین دیگر نجات یافت.

صفا ایسینی افزود: گروه‌های امدادی و مردمی در حال جستجو برای یافتن پیکر کودک خردسال این خانواده هستند.

وی افزود: بارندگی‌ها و ناپایداری‌های جوی از اوایل هفته در شرق استان آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه دارد که مردم باید از نزدیک شدن به مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و عبور از آب نماها خودداری کنند.

محمد رادمهر، فرماندار شهرستان جاسک اظهار کرد: اجساد دو نفر از غرق شدگان در رودخانه گلی که عصر امروز بر اثر طغیان رودخانه خودرو آنها واژگون شده بود بعد از جستجوی تیم های امدادی پیدا شد اما

هنوز از وضعیت یکی دیگر از سرنشینان غرق شده خبری بدست نیامده اما تیم های امدادی مشغول به جستجو هستند.

فرماندار جاسک گفت: سرنشین نجات یافته حال مساعدی ندارد و تیم های پزشکی بیمارستان جاسک تمام تلاش خود را برای نجات وی انجام می دهند.

235232