متخصصان سراسر جهان همگی بر سر دوراهی ظهور تکنولوژی و آینده کاری مانده اند. برخی از مخالفان هشدار می دهند، تکنولوزی ما را از هدف مان دور می کند. اما پیش بینی بعضی افراد از آینده تکنولوژی بسیار روشن است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نه به این معنی که نگرانی آن ها درست نیست، بدون شک تکنولوژی می تواند، مضر باشد. اما می تواند بشر را به پیشرفتی بی نظیر هم برساند. به کمک تکنولوژی می توانیم، قدم های بعدی خود را پیش بینی کنیم. من امیدوارم افراد بیشتری از این راه استفاده کنند. چرا که با تکنولوژی افراد می توانند، خود را به چالش بکشند.

در واقع، این اتفاق در حال افتادن است. هنرمندان آثار خود را از طریق بازارهای آنلاین به فروش می رسانند، نویسندگان کتاب های منتشر شده خود را از همین طریق در فهرست پرفروش ترین ها قرار می دهند. همه این ها نشان دهنده قدرت تکنولوژی برای تبدیل یک سرگرمی به یک تجارت قانونی است.

در سازمان مشاوره، ما فقط در مورد چگونگی شروع و سنجش مشاغل صحبت نمی کنیم، ما افراد را ترغیب می کنیم، با بررسی روابط شان با خانواده، دوستان و همکاران، خود را بیشتر بشناسند.به خود آگاهی برسند. ترس را نابود کنند. با رعایت این نکات می توانند، در تمام کارهایی که انجام می دهند، به تعادل برسند.

اگر می خواهید تمام وجودتان را به کار بیاندازید، در این مسیر سست و بی اراده نباشید. روش ارزیابی شما از نظر شخصی و حرفه ای پیروی از سه روش زیر است:

1. اصالت را تمرین کنید

برای اینکه قلب، ذهن و روح خود را به کار بیاندازید، از هر چیزی که شما را از اصالت باز می دارد، دوری کنید. اما بدانید که اصالت فقط به معنای درست بودن شما نیست. شما همچنین باید بدانید، دیگران شما را چطور می بینند.

خود من هنوز روی این موضوع کار می کنم. پیشنهاد می کنم، مانور آینه ای را انجام دهید. جلوی آینه بروید و حالات و رفتار خود را بررسی کنید. به عکس العمل هایتان نگاه کنید. ببینید که چگونه عبارات شما در حین احساسات یا مکالمات خاص تغییر می کنند. دقت کنید که چگونه رفتار می کنید، این همان چیزی است که دیگران در شما می بینند.

همه ما نقاط کور داریم، اما اگر همه جوانب اصالت را تمرین نکنیم، نمی توانیم جلب اعتماد کنیم. تنها زمانی کارمندان یا دوستان سخنان شما را می پذیرند، که وعده های شما همواره تکیه گاه آن ها باشد.

موفقیت غیرمنتظره و بهبود یافتن تیفانی جنکینز، مادر معتاد را در نظر بگیرید. تا به امروز، کانال YouTube وی نزدیک به 150،000 بازدید داشته است. و شهرت او به خاطر سلبریتی (ستاره) بودنش نیست، بلکه به خاطر صداقتش است.

همانطور که کاریسا تکر نویسنده و روانشناس یادآور می شود: "مردم از اصالت پیروی می کنند. پس در جستجوی آن هستند. "

2. آسیب پذیری را به نمایش بگذارید

در همه جلسات، من آشکارا برخی از چالش ها و موفقیت های خودم را به اشتراک می گذارم. به همین دلیل، سایر اعضای گروه می دانند که آن ها هم می توانند اینگونه باشند.

در اینجا نکته مهی وجود دارد، که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند: با هر کسی که صحبت می کنیدف احتمالاً مشکلاتی را تحمل می کند. با پذیرفتن خودتان به دیگران یاد بدهید، خودشان را قبول داشته باشند.

متأسفانه، تکنولوژی و سیستم عامل های اجتماعی امروزی باعث می شود، خیلی راحت پشت عکس ها، سلفی ها و پست های اینستاگرامی خود پنهان بمانیم، و هیچ امیدی برای به نمایش گذاشتن خود واقعی مان باقی نگذاریم. بنابراین با نشان دادن آسیب پذیری خود، ضعف ها و نگرانی هایتان، این اجازه را به دیگران بدهید، همین کار را انجام دهند.

3. آگاهی را تمرین کنید، "در مقابل واکنش نشان دادن"

وقتی کسی من را به چالش می کشد، واکنش اولیه من تدافعی است. اما من تمرین می کنم، تا در آن لحظه از آن حالت خارج شوم.

من از خودم می پرسم، "چرا از خودم چنین عکس العمل هایی نشان می دهم؟ آیا چیزی که من می شنوم درست است؟ "آنچه دیگران می گویند همیشه حقیقت ندارد. انتقادات و پیشنهادات آن ها عمدتاً نادرست است، اما صداقت می تواند شما را در جاده درست قرار دهد.

مطمئناً، تکنولوژی درک عشق را دشوارتر کرده است. در رسانه های اجتماعی، ما فقط چهره های موجه خود را نشان می دهیم. سخت نیست، به زندگی "کامل"دیگران حسادت کنید، اما این تصاویر واقعی نیستند.

فردا خواهد آمد، اما ما نباید از آن بترسیم. اگر با اصالت، آسیب پذیری و آگاهی کار کنیم، آینده امکاناتی غیرقابل تصور برای ما دارد. همه ما حق انتخاب داریم، تا از میان زندگی و کار در انزوا و ترس، پذیرفتن زندگی، با خود واقعی مان، یکی را انتخاب کنیم. شما کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟